piątek, 24 maja 2013

Rozdział 1. - "ILLUSION"



"... Było ciemno, szłam wąskim korytarzem, który wydawał się nie mieć końca. W pewnym momencie usłyszałam krzyk. Ten głos... to była śmierć. Ktoś ginął. Widziałam strumień wody, rozprzestrzeniającą się w przestrzeni parę i dym, które odbierały życie. Źródło cierpienia zamieniło się w ogień. Płomienie rozświetliły miejsce, ujrzałam znajomego mi chłopaka. To był Kol. To on umierał. Jego całe ciało zostało pokryte przez płomienie, przemieniające je w popiół, ... on spłonął." ~L

Otworzyła oczy, leżąc na łóżku.
- Miałam wizje - powiedziała sama do siebie, myśląc o tym co jej się przyśniło.
Zastanawiała się, czy to ma jakiś sens. Znała Kola dosyć dobrze, oby dwoje nie chcieli powrotu Silasa, ale w końcu nie widziała go tak długo.
-Czyżby mu się coś stało, albo miało stać? - pomyślała przykrywając się cała kołdrą.
Odwróciła się na lewy bok próbując zasnąć... w końcu zasnęła.

3 komentarze:

Rachel Evans pisze...

Świetny rozdział ;) czekam na więcej wpisów :)

Anonimowy pisze...

Czekam na dalszy ciąg *-*
Szkoda że tak krótko :/
~ Kora

Unknown pisze...

Super się zapowiada :)) czekam na dalszy ciąg :)